Wat is de levertijd?

Om de producten voor een lage prijs aan te kunnen bieden worden onze producten direct vanuit de fabriek verzonden. Hierdoor ligt de gemiddelde levertijd rond de 10 werkdagen met een maximum van 20 werkdagen.

Hoe kan ik betalen en is het veilig?

U kunt bij ons betalen via Ideal, Mistercash en bankoverschrijvingen. Onze gehele website is beveiligd en uw gegevens worden versleuteld verzonden, betalen is dus 100% veilig !

Wat zijn de verzendkosten en kan ik mijn pakket online volgen?

De verzending is gratis en u kunt uw bestelling online volgen.

Hoelang zijn de aanbiedingen beschikbaar?

De producten zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt.

Moet ik me registreren om een product te bestellen?

Dat is bij ons niet verplicht, u kunt bestellen zonder te registreren. Het is echter wel makkelijk om u te registreren, u kunt dan in het klantenpaneel uw bestellingen terug vinden en status updates volgen. Ook kunt u dan bij een volgend bezoek nog sneller de betaalprocedure doorlopen.

Ik heb een vraag, waar kan ik terecht?

Wij helpen u graag en staan garant voor goede service. U kunt bij ons altijd terecht met uw vragen en opmerkingen. Om het u gemakkelijk te maken en om u beter van dienst te kunnen zijn, hebben wij een contactformulier voor u ingericht.

Hoe kan ik mijn aankoop annuleren?

Binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling kan er zonder opgave van redenen worden herroepen op de aankoop “Herroepingsrecht”.

Kan ik mijn bestelling na ontvangst retourneren, en hoe doe ik dat?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na de melding dat u wenst te annuleren nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag van ons terug! Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen na ontvangst van de retourzending het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten. Wilt u een retour melden, stuur dan even een berichtje via het contactformulier.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een een berichtje via het contactformulier of te bellen met onze klantenservice. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”.

Ik heb een andere vraag

Wij horen het graag! Gebruik dan het contactformulier.